Nopea ja tehokas kotitreeni ylävartalolle.

Välillä arki yllättää ja kiire on väistämätöntä. Nopea kotitreeni auttaa pitämään kehon vetreänä ja omantunnontuskat minimissä jos joku päivä aikaa ei olekaan lähteä kuntosalille pariksi tunniksi uurastamaan. Tänään jaossa tehokas, lyhyt ja ytimekäs kotitreeni ylävartalolle.

Vaikka itselläni onkin salikortti ja tykkään pääsääntöisesti tehdä treenin aina salilla joko laitteissa, vapailla painoilla tai kehonpainolla, on mielestäni fiksua hankkia myös kotiin perus kuntoilukamat, joilla voit suorittaa tarvittaessa lyhyen ja napakan kotitreenin. 

Mikäli kotona ei tilaa ole kyykkypaikalle ja penkille ( kuten useilla meistä ei ole 😀 ), riittää kotikuntoiluvälineiksi vallan mainiosti käsipainot, kahvakuula, kuminauha ja nilkkapainot. Nämäkin vain esimerkkeinä. Kotitreenin voi vallan mainiosti tehdä myös oman kehon painoilla mutta edellämainitut välineet ovat mukava lisä kotona paljon jumppaaville. Suosittelen kotiin hankittavaksi myös jumppamattoa ja putkirullaa kehonhuoltoa ajatellen.

Nopea ja tehokas kotitreeni ylävartalolle

  • Etunojapunnerrus 10-20 kpl
  • Penkkipunnerrus käsipainoilla 10-20 kpl
  • Pystypunnerrus 10-20 kpl
  • Vipunosto 10-20 kpl
  • Hauiskääntö 10-20 kpl
  • Ojentajakääntö “kick bäck” 10-20 kpl
  • Kulmasoutu 10-20 kpl
  • Dippipunnerrus penkkiä vasten 10-20 kpl

Tee koko setti läpi kolme tai neljä kertaa. Toistomäärät painoista riippuvaiset, eli mikäli käsipainosi ovat isot, vähempi riittää mutta mikäli kotoa löytyy vain muutaman kilon painot, toistomääriä tulee nostaa että kuormittavuus kasvaa ja treenistä saa tuntumaa. Välineiksi tarvitset vain käsipainot tai kuminauhan.

PS. Nämä ihanat kuvien treenivaatteet saat Yvette.fi verkkokaupasta (klik) -20% hintaan koodilla ANNAKOO20.

Treeni-iloa!

ANNAKOO

Löydät minut myös:

ig: anna.korhonen

facebook: ANNAKOO.BLOGI

Voit myös pitää tästä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *